• Pobočka
    17.listopadu 1334/4,
    Mladá Boleslav
  • Otevírací doba
    Po - Pá: 09.00 - 17.00
  • Napište nám
    servisvama@gmail.com

Je na opravu záruka?

Ano. Záruka je 12 měsíců na náhradní díl i práci. Na baterie je záruka na kapacitu 6 měsíců.

Provádíte opravy na počkání?

Jste autorizovaný servis?

Náš servis provádí jen pozáruční opravy, pokud tedy máte zařízení ještě v záruce, tak vám po našem zásahu záruka zaniká (neplatí při přehrání SW). U voděodolných telefonů již voděodolnost zaručit nemůžeme.

Jaká je otevírací doba?

Pracovní doba servisu je po - pá od 9.00 - 17.00.

Je diagnostika zdarma?

V případě že na přístroji provedeme opravu, je diagnostika zdarma. Pokud bude závada neopravitelná nebo si opravu rozmyslíte z jiných důvodů, platí se diagnostika v rozmezí 190 Kč - 290 Kč. Záleží na časové náročnosti zjištění závady.

Kde vás najdu?

Na adrese 17.listopadu 1334/4, Mladá Boleslav - 300m od zastávky Radouč park a U Pastelky

Jak postupovat při reklamaci

V případě že bude něco v nepořádku s vaším zařízením po opravě, co nejdříve se u nás zastavte a předejte zařízení k posouzení.
U nás neplatí že na mobil při reklamaci budete čekat až 30 dní což je zákonná lhůta, snažíme se problém vyřešit co nejrychleji.
Pokud byl přístroj před opravou po kontaktu s kapalinou, servis neručí za případné skryté vady, které se mohou projevit po servisním zásahu.
Toto platí i pro přístroje, které jsou po pádu a u kterých nelze ověřit funkčnost zařízení před opravou.

Přečtěte si naše obchodní podmínky.